خدمات مانده حساب در اپلیکیشن‌های ۶ شرکت PSP امکان‌پذیر شد

بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود اپلیکیشن‌های موبایلی برای ارائه‌ی خدماتی مانند مانده‌گیری و صورتحساب باید الزامات جدید مطرح‌شده را رعایت کنند، آزمون‌های سامانه‌ی مانا و نهاب را با موفقیت پشت سر بگذارند و با روال‌های جدید شرکت شاپرک تطبیق پیدا کنند. بعد از انتشار این بیانیه ۶ اپلیکیشن موبایلی روال‌های جدید شاپرک و آزمون‌های سامانه مانا و نهاب را با موفقیت پشت سر گذاشتند و این امکان برای آن‌ها فراهم شد.

اپلیکیشن های موبایلی شرکت‌های آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک پارسیان، پرداخت الکترونیک سامان،پرداخت الکترونیک سداد، شرکت به پرداخت ملت و الکترونیک کارت دماوند از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان مانده‌گیری حساب را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

 

تطابق کد ملی با شماره تلفن همراه کاربران در اپلیکیشن‌های موبایلی با اتصال ۶ شرکت ذکرشده به سامانه‌ی نهاب بانک مرکزی با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک اجرایی و امکان سرویس مانده‌گیری در اپلیکیشن موبایل آن‌ها امکان‌پذیر شد. این شرکت‌ها همچنین آزمون‌های مربوط‌به سرویس مانده‌گیری و ارتباط با سامانه‌ی مانا را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

سایر شرکت‌های پرداخت مجاز نیز می‌توانند با اتصال به سامانه‌ی نهاب، مانا و رعایت الزامات جدید شاپرک نسبت به فعال کردن فرایند مانده‌گیری اقدام کنند زیرا الزامات جدید در حوزه‌ی اپلیکیشن‌های موبایلی از ابتدای سال ۱۳۹۸ اجباری است.





تاريخ : یک شنبه 19 اسفند 1397برچسب:, | | نویسنده : مقدم |