آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی! + تصاوير
هنگامی که نام لامبورگینی شنیده می شود و یا به آن فکر می کنیم، واژه ها و اصطلاحات مختلفی به ذهن ما خطور می کند اما احتمالا خودرویی راحت برای رانندگی روزمره بین آنها جایی نخواهد داشت. خودروهای لامبورگینی به عنوان مدل هایی گران قیمت، سوپر اسپرت، با طراحی منحصر به فرد و پر مصرف شناخته می شوند. اما مهندسان سنت آگاتا با معرفی مدل نوآورانه و مفهومی آستریون LPI 910-4هیبرید قصد دارند ذهنیت جدیدی به خودروهای خود ببخشند.

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، لامبورگینی در نمایشگاه خودرو پاریس از خودرو هیبریدی خود رونمایی کرده که نشان می دهد حتی این شرکت مطرح نیز در پی معرفی سوپر اسپرت هایی با مصرف سوخت بهینه است. خودرو جدید آستریون (موجودی افسانه ای که نیم انسان و نیم گاو نر بوده است یا "مینوتور") نخستین خودرو هیبریدی بنزینی-الکتریکی لامبورگینی محسوب می شود.

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

لامبورگینی آستریون به پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید 610 اسب بخار نیرو را داشته و این نیرو از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه به آسفالت خیابان منتقل می شود. در کنار پیشرانه بنزینی، سه پیشرانه الکتریکی نیز به کار گرفته شده اند که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو را دارند و در مجموع نیروی خروجی آستریون را به 910 اسب بخار می رسانند.

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با سه ثانیه بوده و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 322 کیلومتر در ساعت را دارد. لامبورگینی آستریون LPI 910-4 با استفاده از پیشرانه الکتریکی توانایی طی مسافت 50 کیلومتری را دارد.

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

آستریون LPI 910-4؛ نخستین دو رگه‌ی لامبورگینی!

 
 
 




تاريخ : شنبه 12 مهر 1393برچسب:, | | نویسنده : مقدم |